U heeft een drukke baan en een druk privéleven. Werk en privé is niet altijd even makkelijk om te combineren. De organisatie van het huishouden raakt vaak in het gedrang. De OpruimCompany helpt u uw huishouden goed te organiseren, geeft u tips en adviseert u over een goede taakverdeling.
Na het werk heeft u niet altijd zin om aan het huishouden te beginnen. Toch moet het gebeuren. Wassen, boodschappen, stofzuigen en opruimen zijn maar een deel van de steeds terugkerende huishoudelijke bezigheden. Door het huishouden net iets anders te organiseren houdt u toch tijd over voor uzelf. Hoe? Dat komen wij u graag vertellen. Samen met u zorgen wij ervoor dat uw huishouden goed georganiseerd is, de taken eerlijk worden verdeeld en/of uitbesteed. Huishoudelijke taken kunnen zelfs een leuke dagelijkse workout worden. Het organiseren van het huishouden hoeft niet vervelend te zijn en ook geen discussiepunt tussen u en uw partner en/of gezin. Wij van de OpruimCompany zorgen er voor dat de taken voortaan relaxt verdeeld worden, bijvoorbeeld door een ‘partneroverleg’ in uw agenda te plannen. Tijdens dit overleg bespreekt en verdeelt u de taken voor de komende week. Een accurate, relaxte organisatie van het huishouden komt dan steeds dichterbij.
Wilt u ook een optimale huishoudelijke organisatie zodat u eindelijk toekomt aan tijd voor uzelf? Neem dan contact op met de OpruimCompany en wij voorzien uw van alle tips met betrekking tot het organiseren van uw huishouden. Bel 06 – 48177931 of mail naar lianne@opruimcompany.nl voor een vrijblijvende afspraak.
De OpruimCompany helpt u weer grip te krijgen op uw tijd door: