Werken...

Werken in een gestructureerde werkomgeving geeft rust, overzicht en tijd voor inspiratie. Dit lukt niet als u niets terug kunt vinden en u de stapels papier steeds groter ziet worden. Uw bureau en kasten overvol zijn. U moeite heeft met delegeren/los te laten. Er onverwachte veranderingen zijn. U in uw hoofd steeds bezig bent met alles dat u nog moet doen zoals vergaderingen voorbereiden, rapporten lezen en offertes maken. Kortom u komt tijd tekort om uw werk te stroomlijnen en uw werkplek overzichtelijk te houden. 

Hoofd- en bijzaken (delegeren)

U doet teveel zelf, met delegeren heeft u moeite. Jammer want uw secretaresse en/of medewerker(s) kunnen u veel werk uit handen nemen zodat u toe komt aan uw hoofdtaken. 

Voor werkgevers

Uw werknemer met grote problemen in werk-privébalans is vaker afwezig door ziekte. Dit heeft gevolgen voor de gehele organisatie. De organisatie moet vervanging zoeken, collega’s moeten invallen en klanten missen hun vertrouwde gezicht.                                                                         Een dag verzuim kost tussen de € 250,00 en € 300,00 (Bron: Ziekte en Verzuim/BG-Magazine)

Verzuim ontstaat niet alleen uit problemen op het werk maar ook door gebeurtenissen in de privésfeer.      Onoverzichtelijke administratie, schulden, timemanagement problemen, een onvoldoende gestructureerd huishouden, een overlijden en (extra) zorgtaken zijn maar een paar voorbeelden waardoor een werknemer overbelast kan raken.

Uw werknemer loopt er niet mee te koop dat het niet goed gaat thuis en meldt zich ziek. De Opruimcompany begeleidt uw werknemer om overzicht en structuur te krijgen in de privésituatie. Deze begeleiding kan direct met de medewerker of in onze algemene workshop "alles op tijd". In samenwerking met de budgetcoach van Inbalans Budget Hulp Nederland kunnen wij u een compleet pakket aanbieden.

Wilt u werknemers die een goede privébalans hebben, zodat ze optimaal in het werk kunnen presteren? Neem dan contact op met de OpruimCompany. Bel 06-48177931 of mail naar lianne@opruimcompany.nl

 

 

 

De OpruimCompany brengt samen met u weer
structuur aan in uw werkomgeving door:

  • het ordenen van (digitale) archieven en magazijnen
  • te adviseren over een betere worklifebalance
  • u te leren beter te delegeren / los te laten
  • te adviseren bij de (re)organisatie van uw secretariaat
  • het ordenen en organiseren van uw werkplek
  • te adviseren over een optimaal gebruik van de flexwerkplek/cleandesk
  • te adviseren over de optimalisering van uw agendabeheer
  • het aanleren van een efficient e-mailbeheer                                            
  • het efficiënter indelen van uw tijd
  • het coördineren van interne en externe verhuizingen

Referenties

In mijn fotostudio heeft nu alles een vaste plek. De meeste van ons kennen het wel: overal stapels, papieren die moeten worden opgeruimd maar te druk om op te ruimen. Samen met de Opruimcompany heb ik in 1 1/2 dag mijn pas verbouwde fotostudio MSO in Breda geordend. Alles in de studio heeft nu een vaste plek en mijn kantoor is opgeruimd. Wat een feest! En vooral wat zal het een tijdwinst geven.

 

 

 

 

 


 

Op zoek naar een uniek cadeau?